Kalender 2012

Hej! De var ett tag sen, men du är jag igång igen. Har börjat på mitt kommande Kalender projekt 2012. Det är ett tag sen jag hade viljat göra en egen kalender av mina photoshop bilder och nu blir det av! Lite fix och trix i Photoshop med bilderna som jag lägger text till, vad dom heter och med mera först innan den blir levande:)<3 Så de kommer ta lite tid, men kommer blir super!!!

Kanske det blir en ny Photoshop bild för månaden April, för jag tänkte började med en ny bild vid namn "Red ridning hood" Har börjat brianstorma lite med olika bilder (stocks) men har inte riktigt fått tid med Photoshop på ett tag. Det blir minst 2 månader till innan jag beställer min kalender, så jag hinner göra min nya bild.

Tänkte beställa den sen från Vistaprint, de var nog den bästa sidan. Men tänkte också lägga upp den på www.deviantart.com sen under Print Calendar.


Kalender 2012 Omslag

Jan: Frozen memories
Feb: The dark hunt
Mars: The Sprit of AnnaGiulia (kan ändras)
April: ? (kanske gör en ny till denna månaden)
Maj: Waiting for you
Juni: The golden tree
Juli: Selene - masquerade
Aug: Lost between two worlds
Sep: Wings of steel
Okt: Immortal
Nov: The tree of lost souls
Dec: Winter Angel



Så här kommer jan månad se ut i min kommande kalender 2012



Så här kommer Maj månad se ut i min kommande kalender 2012


botas ugg niños säger:

Generally I don't read article on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been surprised me. Thank you, very nice post.

 2014-01-28     19:11:31     http://www.capaces.org/empleo.asp?p=botas-ugg-niños.html
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0