Layout for a website

Underbart!:) nu har jag jul ledigt snart. Men har fått mycket att göra igen, som nu sitter jag med en layout till firmans hemsida som jag praktiserar på. Den kommer bli toppen!;) Men det stora problemet är att sätta koder på den sen, som jag tänkte göra i Dreamweaver men det var ett tag sen jag använde programmet så är lite ringrostig...Och jag måste få deras logotype så jag kan sätta in den i min layout. Och lite "host" kanske så jag kan komma in bakom. Har min jul bild och ängel bild också som jag inte har kommit vidare på idag...få se ikväll;)

Min kommande webbsida layout här nedanför! Och förresten firman gillade starkt min info sida layout;D Bra jobbat med så mycket text de var på den! Blev nöjd...

Jag sitter dubbelt i Photoshop också med min ängel bild som jag har haft i huvudet länge nu, som jag ville så göra. Den kommer bli så söt:) Och toppen när den blir klar! Men nu har min jul bild fått mera detaljer med ljus, paket och släde med renar vid månen;) Granen ser bättre ut men inte nöjd än...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0