Page layout

Snart är helgen här!:) Och jag har nu praktik hela veckan men idag slutar jag kl. 12.00 bara halvdag på praktiken och fredag så imorgon blir det fredagsmys med att tända levande ljus och att slå in julklappar. Jag hoppas verkligen min Canvas tavla beställning på "Peaceful breeze" kommer har väntat länge på den, vill så se den! och att om 9 dagar är det Julafton, som jag längtar tusan till. Kommer bli den bästa julen ever!:) Men har nu också fått en tracking kod till beställning så jag ser var den är:) Snart hos mig!:D Och min vinterbild då? jag den ligger och väntar för att bli levande men vet inte om jag har tid att göra den, tävling på deviantART också som jag vill vara med i...

Äntligen har jag fått lite inspiration till ett info blad layout jag gör för företaget jag praktiserar på, i Photoshop hoppas dom gillar den!;) Min nya Hp laptop som jag fick i måndags som födelsedags present av kära pappa är superbra älskar den så mycket<3, vet inte hur jag ska kunna tacka pappa nog! För nu kan jag arbeta hemifrån också med Photoshop, nu när jag har hamnat på en praktik där jag sitter framför datan mycket. I <3 you so much! Men jag har nog den bästa julklappen till mina föräldrar:) Mitt stora super duper Tack för laptopen och allt dom gör för mig;) Älskar dom så mycket!<3

Men AdvokatFirman har inte sett layouten än, men ska skicka in den på mail sen tänkte jag. Men det är mycket text som ska in..så lite svårt att få ihop allt så det ser bra ut.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0