Beautiful metamorphosis

Rödluvan tema

"I denna mörka mystiska skogen, kan du höra vita gråa vargen yla i månskenet. Vi hittar en vacker flicka med magiska krafter som kommer att förgöra vita gråa vargen...."


Hade inte så mycket tid kvar på tävlingen på Deviantart än jag trodde..den slutade 14.30 idag..pga. tid skillnad. Se mera info om "The power of the moon" Men jag blev så nöjd hur den kom fram ur det magiska landet;) Love Photoshop och alla möjligheter som man kan få fram på detta underbara Adobe program. Nu måste jag bli klar med min kommande kalender 2012, fixa i Photoshop igen med text och ram. Sen måste jag skicka efter den. Den kommer bli super!!! Rosa oktober har börjat och vill så gärna göra en "Think Pink" bild för rosa bandet/cancer men samtidigt är det Halloween om en månad. Har hittat flera tävlingar på DA!
Stort tack till alla stock bilder!
Gå gärna in på min Deviantart sida och se min bild också: http://tezzan83.deviantart.com/art/Beautiful-metamorphosis-261106507
Gilla min Facebook sida så får du koll på vad jag gör;)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0