Beautiful metamorphosis

Har blivit några timmar i Photoshop idag med Rödluvan med en "Beautiful metamorphosis♥" vy. Har försökt mera med håret och skuggar/ljus. Få mera liv i den. Love Photoshop, kan sitta i flera timmar i min lilla värld och dagen bara flyger iväg. Men är den bra!? alla säger: "fin bild och jag önskade att jag kunde göra de med" Hade gärna viljat ha kritik på de jag gör. Hade kunnat lägga upp den på devianart i en fråga? På tal om DA..tävling slutar 1 okt midnatt så har lite tid kvar. Den heter "Power of the moon contest" info: http://digital-art-fantasy.deviantart.com/journal/2-Days-Left-to-Enter-The-Power-of-the-Moon-Contest-255988169 och det är en Digital art Fantasy grupp som håller den.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0