Damon Salvatore

Min nya fanmade wallpaper av Damon Salvatore från den populära tv-serien The Vampire Diaries. Damon Salvatore är den äldre brodern till Stefan Salvatore och en avlägsen släkting till Zach. Han föddes på 1800-talet tillsammans med sin bror tills han blev en vampyr. Vid tiden för sin återkomst till Mystic Falls, Damon och Stefan har inte sett varandra på 15 år på grund av deras bittra och våldsamma relationen.

En mycket bra tv-serie om ni vill ha spänning, kärlek, humor, intriger, överrakningar och mycket mera. Den går varmt hemma i DVD spelaren då säsong 1 och 2 som finns på dvd, en 3:e säsong finns och är på väg dom sänder den just nu i USA.

Älskar att göra olika wallpapers av både musik artister, tv-serier och skådespelare. Tänk att få göra reklamposter till olika företag eller promo poster/foto av filmer. Hade varit helt underbart att jobba med;) Följ mig på min T.Design studio fanpage! Made by Therese Henriksson 2012

Hoppas ni gillar den;D
Tack så mycket för ni tittar och stödjer mitt arbete<3

Facebook FanPage l My life blog l Twitter l DA Portfolio
COPYRIGHT Mina Photoshop bilder är Copyright © 2012 Therese Henriksson. All rights reserved. Mitt arbete får inte reproduceras, kopieras, redigeras, publiceras, sändas eller laddas upp på något sätt utan min tillåtelse";
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0