Busy days...

Det var ett tag sen jag uppdaterar med ny design här!...men jobbar för fullt med hur mycket som helst. Praktiserar fortfarande på advokatfirman där jag sitter med webbdesign i form av en ny hemsida layout till firman varje vecka. Men försöker också hitta och byta praktik till en reklambyrå. Måste ringa i veckan igen, så svårt att få tag i dom. Jag är inte expert på koder men lär mig mera för varje dag, men varför tycker jag det är lättare med koderna i blogg.se än i Dreamweaver. Så tog själva layouten in blogg.se och försöker göra en hemsida där, sen på något sätt lyckas överföra den till Dreamweaver sen men måste då ändra lite med koderna igen. Puh!.jag är en sådan person som inte ger sig och om jag vill ha det på ett sätt som jag vill ha det på, är jag envis.

Fick också en fråga om jag kunde göra en layout till en Eric Saade blogg och koda, lite upptagen men så himla roligt att någon frågar och jag tycker det är så roligt med layout. Har börjat lite redan i Photoshop och på min test blogg som jag använder för jag blev nyfiken hur man kan göra en Saade blogg. Men den kommer upp senare...


När jag inte är i html världen, håller på med en fanmade wallpaper av Stefan från The Vampire Diaries med orden han säger i säsong 1. Tänkte göra en på Damon och Elena också;) Med andra ord som dom säger, hittade en toppen sida. Bara älskar Photoshop:)<3 Kanske kommer en på Klaus också;) What can I say! have been bitten by this wonderful tv show:D

"For over a century I have lived in secret hiding in the shadows, alone in the world. Until now. I am a vampire. And this is my story."
- Stefan Salvatore

"There's no such thing as a bad idea, just poorly executed awesome ones. "
- Damon Salvatore

"I’m Elena Gilbert, Isobel’s daughter and
a descendant of Katherine Pierce."
-Elena

Så tyvärr har min "Ängel" bild i Photoshop stått stilla....för jag får upp nya idéer jag vill göra hela tiden. Få se om jag fortsätter på den eller jag ska fortsätta på den en dag. För minst två fanmade wallpapers till av Vampire Diaries och sen har jag en tanke att göra en wallpaper igen men av finaste Danny<3 som ska vara med i Svenska Melodifestivalen 2012 och att han fyller år samma dag 25/2- 2012<3


Finaste Danny:)<3 Hoppas på Eurovision Song Contest 2012!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0