Sneak peek...

En liten smygtitt på min kommande fotomanipulation bild som jag gör i Photoshop CS4/CS5 med min Wacom Bamboo ritplatta och jag använder mest stock bilder för att skapa en helt ny bild av olika foto bilder. Samtidigt använder jag Photoshop effekter och trix med färgsättning av bilderna. Hade velat göra så mycket, men tiden räcker inte till! hade behövt mera än 24 timmar/dygn....denna bilden kommer absolut bli min Mars bild för våren 2012. Fantasi värld i en grön magisk skog.

Mycket idéer i huvudet, och fortsätta på mina "Vampire Diaries" fanmade wallpapers. Har fått en "liten" beställning på en blogg design till en foto blogg, måste verkligen ha lite brainstorm i veckan när jag är inte allt för trött, denna dagen har varit helt upp och ner, denna sega tråkiga trötta blå måndag:/ För lite sömn i natt allt bara snurrar i huvudet, fryser..kanske lite förkyld med huvudvärk också. Så ingen Photoshop idag:( Blir att kurera sig resten av dagen...

Följ mig på min T.Design studio fanpage! Made by Therese Henriksson 2012

Hoppas ni gillar den;D
Tack så mycket för ni tittar och stödjer mitt arbete<3

Facebook FanPage l My life blog l Twitter l DA Portfolio
COPYRIGHT Mina Photoshop bilder är Copyright © 2012 Therese Henriksson. All rights reserved. Mitt arbete får inte reproduceras, kopieras, redigeras, publiceras, sändas eller laddas upp på något sätt utan min tillåtelse";
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0