Danny Saucedo

Breathtaking PERFECT wonderful♥ Danny Saucedo

Min fanmade wallpaper är tillägnad den svenska artisten Danny Saucedo♥ Han deltar i  svenska Eurovision Song Contest 2012 med låten "Amazing". Förra året var han så nära att ta sig till Eurovision, men blev 2:a räckte inte hela vägen. Hans födelsedag är på samma dag som han kommer att tävla i  svenska Eurovision Song Contest, 25 februari 2012;D Hoppas så mycket på att 2012 är Danny´s år att vinna!!!;D Han skulle tävlat med "Shout it out" som är en sjukt bra låt men valde "Amazing" istället. Så hoppas "Amazing" är 10 tusen gånger bättre om han nu valde bort den..längtar så till den 25 feb!:)

Made by T.Design Studio -12
Hoppas ni gillar den;D

Tack så mycket för ni tittar och stödjer mitt arbete<3
Facebook FanPage l My life blog l Twitter l DA Portfolio

COPYRIGHT Mina Photoshop bilder är Copyright © 2012 Therese Henriksson. All rights reserved. Mitt arbete får inte reproduceras, kopieras, redigeras, publiceras, sändas eller laddas upp på något sätt utan min tillåtelse";
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0