Web / graphic artist

Happy face idag!:D Jobberbjudande från Axadana rekrytering, Helsingborg!:O Arbeta som Webb/grafiker på Tailor Store Sweden i Helsingborg. Men kan knappt tro det än...fortfarande ett kanske skulle skicka in mitt CV och fick också svar idag att dom har fått min CV plus material. Och dom skulle höra av sig efter 1-2 veckor igen. Men det lönar att ha en blogg och fanpage;)♥ det är roligt att se att min T.design studio sida/fanpage funkar att marknadsföra det jag arbetar med som är grafisk design, layout och webb.

Så glad, får se hur det utvecklar sig. Håller tummarna att jag får ett personligt möte och får något där, hade varit mycket roligt att jobba där. I nu läget sitter jag på en Adovaktfirma och gör lite grafisk design till dom. Men kanske inte direkt där jag vill vara, men det funkar som det ser ut som nu. Tittade också runt på lägenheter i Helsingborg, när jag fick så bra feedback idag. Skickade iväg 2 intresseansökning på lägenheter också.

T. Design Studio Fanpage
http://www.facebook.com/pages/T-Design-Studio/191967210819088?sk=app_129982580378550
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0