I live my dream I owe it all to you

Min min helg tillbringade jag mesta delen i Photoshop med "You". Efter många timmar och dagar av att hitta rätt känsla och inspiration både på DeviantArt och andra sidor, har jag äntligen fått ihop lite bilder till min bild av låt texten till svenska artisten och Melodifestival vinnaren Robin Stjernberg´s "You". Kommer lägga upp lite senare teknik och effekter jag använder i Photoshop, ny bild så hoppas jag kan börja uppdatera mera här. Men tävlingen på DeviantArt fick jag bara glömma bort, fast den blev förlängd till 6 April. Har inte fått tid förrän nu, kan kanske hitta en ny tävling.


Well, nu är helgen snart slut igen, gick för fort! Känner inte alls för måndag och en ny vecka, hade bara velat fortsätta med min bild i Photoshop nu när jag har fått in rätt känsla. Kan sitta i flera timmar, inte konstigt att helgen går fort. Så trist att man är så otroligt trött på vardagarna att man bara vill krypa upp i soffan med värsta filten och kolla film. Men helt underbart att det är ljust på kvällarna nu igen! Så hoppas verkligen jag känner för att arbeta med Photoshop, som jag bara älskar. Älskar verkligen budskapet bakom "You" som är tacksamhet. Alla människor har problem, alla har någonting ont i sitt liv som hänt och det är man inte ensam om. Alla har någon som kämpar för en och älskar. Har läst hur låtskrivarna berättar om hur "You" föddes! - Det var världens storm ute, oväder. Helt svart på himlen. Och när himlen flyttade sig och solen fick liv, shit detta måste vara något speciellt. Och det kan jag verkligen säga att det var! I min bild tog jag kärleken mellan två systrar och kampen i livet. I know that if the sky would fall I´d survive it all because of you.

Hoppas ni har haft en fin helg! Titta gärna in på min foto blogg T.Design Photo. Lovar mera smygtitt i veckan, kram. 

 
Hey, do you remember
How we would stay up
all night
Talking about our destiny
And I played the piano
And you would strum on
your guitar
Those were the days
If only you could
see me now
I live my dream
I owe it all to you..u
I owe it to you..u 
Isn´t it crazy..y
Isn´t it crazy..y
It´s all because of 
You..u.u..u..u
Carolin säger:

OMG! Hittade just din blogg & ville bara säga att du är sjukt duktig på photoshop!

Svar: Tack, fina! Roligt du gillar mina bilder :)
tdesignphoto.blogg.se

 2013-04-25     18:41:58
NicoleErogS säger:

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


[url=https://bit.ly/3cpTG0U]The best products. Men's home clothing .always[/url]
[url=https://bit.ly/3v3EZXR]very fast. Furniture for kids .always[/url]
[url=https://bit.ly/3cpTG0U]The best products. Collars and leads for dogs . to anywhere in the world[/url]
[url=https://bit.ly/3v3EZXR]The best products. Action chamber and accessories . to any place[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]per day. Office electronics .Anytime[/url]




@a

 2021-06-15     10:42:18
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0