Eric Saade blogg design

Min blogg design som jag fick en fråga om att göra är nu online på www.saadestoory.blogg.se men jag fortsätter att uppdatera den;) väldigt nöjd med den!;D ♥ Mycket roligt med layout, jag gör både headern och bakgrunden i underbara Photoshop. Det är verkligen mitt stora intresse!;D Så varför inte ta betalt för mina designer, det ligger mycket tid bakom de jag gör och hur många timmar som helst framför datan.



Så fick en knäpp idé att lägga upp en shop på min design blogg. Där jag tar betalt genom Payson eller bara internet betalning. Men tyvärr går det bara med mina webb designer som jag gör, kan ju inte skicka en canvas tavla direkt. Då får det gå genom ett företag, har ju en shop på DeviantART som jag borde uppdatera med mina konstverk men blir aldrig av. Där man kan köpa en tavla. Men om man ska köpa något måste man vara medlem (gratis) på sidan som är på engelska och saker skickas inom DA som ligger utomlands.

Mera info om T.Design Shop och köpvillkor kommer inom snart...

Rolig idé till en blogg header;)<3 Som jag blev mycket nöjd med...av en grym artist!:)

Hoppas ni gillar den! Tack för ni stödjer mitt arbete;)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0