My new preview website layout

En ny förhandsvisning av min hemsida layout till ett företag i Dreamweaver;) Mitt resultat i Dreamweaver börjar ta sig efter en tid, riktigt nöjd för att inte vara expert på koder. Men lär mig mer och mer, detta hade jag inte kunnat göra för ett år sen. Men den är inte "online" än men den kommer upp snart när företaget har kollat på den. Men att hitta och byta praktik till en reklambyrå är svårt. Känns verkligen att jag är fast på denna praktik platsen. Men är glad att jag får sitta med design som är mitt stora intresse, men vad gör jag när jag är klar med deras hemsida. Men tänker ringa reklambyrå imorgon igen, ger inte upp! Måste få en kanske någon gång;) Måste börja verkligen också att titta på min nya foto blogg layout design till T. Design Shop. Tror jag brainstormar imorgon lite. Samtidigt vill jag sitta i Photoshop har inte suttit där på 3 dagar nu..


Följ mig på min T.Design studio fanpage!
Made by Therese Henriksson 2012

Hoppas ni gillar den;D
Tack så mycket för ni tittar och stödjer mitt arbete<3

Facebook FanPage l My life blog l Twitter l DA Portfolio
COPYRIGHT Mina Photoshop bilder är Copyright © 2012 Therese Henriksson. All rights reserved. Mitt arbete får inte reproduceras, kopieras, redigeras, publiceras, sändas eller laddas upp på något sätt utan min tillåtelse";
Emma Lannebrink säger:

Hej! Följa varandra via bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

kram!

 2012-03-10     20:24:18     http://adhdochfoto.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0