Enchanted Forest

Grattis till min BF! love u<3 Denna bild tillägnad min bästa vän på hennes födelsedag den 21 mars 2012. Titta gärna in på min DeviantART sida: http://tezzan83.deviantart.com/art/Enchanted-Forest-291504771 där alla stock foto också finns.

Jag satt i Photoshop med min Vampire Diaries bild när jag fick upp en idé att jag skulle göra en bild till min BF födelsedag när hon sa att hon ville ha en fantasi bild med älvor så jag gjorde en bild i hemlighet^_^ Så det blev en förtrollad skog med två älvor som är BFF som vi!;) Och min sten hjärta som dom bor i där man kan bara försvinna och leva i en bubbla "I en egen värld" Man ska kunna titta på den och leva sig in i den:) Hade velat trycka upp bilden på en Canvas tavla, men hon får ha den i digital form så länge tills jag får lite mera pengar så jag kan skicka efter den och kan ha den i sin lägenhet;)

Bara älskar Photoshop och min Wacom ritplatta!<3 Använder olika stock foto (dom flesta kommer från DeviantART) till att göra min egen bild med massor av färgsättning som färgbalans och nyans/mättnad. Gillar att jobba med ljuset i bilden, göra den mera magisk.

Följ mig på min T.Design studio fanpage!
Made by Therese Henriksson 2012

Hoppas ni gillar den;D
Tack så mycket för ni tittar och stödjer mitt arbete<3

Facebook FanPage l My life blog l Twitter l DA Portfolio
COPYRIGHT Mina Photoshop bilder är Copyright © 2012 Therese Henriksson. All rights reserved. Mitt arbete får inte reproduceras, kopieras, redigeras, publiceras, sändas eller laddas upp på något sätt utan min tillåtelse";
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0