Happy Birthday to me!

GRATTIS TILL MIG!!:D  Idag har jag blivit 28 år gammal, ett år äldre äntligen? ja Okej då! Jag älskar alla som gratulerar mig, ni är bäst:) Värt att fira både ikväll och i helgen då blir det fest Yeah! Kanske några fler presenter då än nu .. men fick lite idag, plus grattis på SMS, Twitter, Dayviews, deviantART och 23 Grattis på Facebook hittills:)

Jag fick en födelsedagspresent från BvandenBerg på DeviantART. Tack:D du är för söt .. Jag älskar den! så vacker<3 Åh .. hade så velat ha den på en tavla hemma:) bästa födelsedagen någonsin:D det är en fantastisk dag!
Har många saker att göra och det händer en hel del denna vecka! Så idag har jag inte hunnnit sitta i Photoshop så mycket, fixade lite med överraskning pixlar hit och dit!XD så man blir helt yr i bollen..Måste lägga in bilderna igen så dom inte är pixliga (pixlar) Men den kommer bli toppen:)

BvandenBerg på DeviantART http://bvandenberg.deviantart.com/art/Moonlight-272773812
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0