Autumn and winter soon

Min nya blogg layout är här! men fixar fortfarande med blogg koderna. Så den uppdateras hela tiden, gilla min sida på Facebook där ni får veta direkt vad jag gör.

Hösten kom snabbt och alla bladen snart borta, så vi kan ju säga att vintern är snart här. När det är ca 2 veckor kvar till första advent, kommer bli underbart att ta fram alla jul saker. Ett bra tag nu har jag letat praktikplats och inte fått något, men nu har jag börjat ringa till reklambyrå och frågat om praktik. Har fått många nej och kan inte erbjuda någon för är dom är få personer som jobbar. Eller så har dom redan praktikanter, men igår skulle jag skicka CV och lite material till en reklambyrå. Hon vill också vet vad det var för någon praktik, och skulle ringa tillbaka.

Hoppas jag kommer in på reklambyrån..när jag pratade med dom lätt de positvt. Hade varit roligt att vara på en reklambyrå och lära mig mera tex. att jobba på en reklambyrå och få mera arbetserfarenhet,  för jag är mycket intresserad av grafisk design, layout och webb. Bara jag får vara där för Arbetsförmedlingen inom jobb och utvecklingsgaratin också, lite konstiga regler. Men jag tycker det är likadant som praktik fast dom säger "sysselsättning" om jag inte får vara på en reklambyrå hamnar jag på en advokatfirma i stan..det var det bästa iallafall annars folkunversitetet som "Framtida" vill inte vara där!

Lite sen med min höst bild, men den blev av! Här nedanför: Pågående arbete i Photoshop. Kommer mera info senare...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0