Christmas header

Om ni undrar var jag är, har jag gjort min nya Christmas header till min vanliga blogg http://thheresehenriksson.blogg.se/ i Photoshop:) och ändrat min design där, men det finns mycket blogg koder som behöver fixas på själva bloggen...Hade viljat fixa till min design här också, varje dag blir jag bättre på koder:) Min praktik då? till något annat..jag tror att jag har en chans på reklambyrån, hon ska bara försöka få en hand ledig och kolla upp om jag kan vara där. Men måste veta till den 5 Dec! Börjar bli kris nu! Får väl ringa till en annan reklambyrå om jag inte får där, måste ha något att göra och vill vara på en reklambyrå så mycket:)


Så tillbaka till Photoshop, det har inte blivit så mycket av min kommande vinter bild som jag tänkte göra nu till December. Lite idéer om en vinter ängel men får köra lite brainstorm i helgen. Måste kolla upp måtten och priset på Canvas tavlan jag tänker skicka efter också, kommer bli superfin!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0