Little Red Riding Hood

Efter lite planering till ett 4-års kalas är jag igång igen med min nya photoshop bild;) mera brainstorm, samlar stock bilder att använda, först inne på Rödluvan..men nu lutar de mot Narnia tema


.....men har inte alls gått på några dagar....lite så där är jag för jag saknar en månadsbild till min kalender 2012!!! Hoppas på min nya Photoshop bild nu;) om jag får ut den ur huvudet till datan...Vill gärna ha en ny bild till kalendern. Har varit i Photoshop några timmar nu...har hoppat över till Rödluvan igen..inte lätt att komma med en idé om hur bilden ska se ut, när man har för mycket i huvudet i det privata livet....


"It's okay not to be okay. Sometimes it's hard to follow your heart.<3" Bara älskar Jesse J´s låt den säger så mycket som jag känner mig nu...


Men till slut blev de denna bilden i närbild i Little Red Riding Hood tema

 


Photoshop time<3 den första WIP - bild i arbete kommer här!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0