Immortal


Detta arbete är hängivenhet till min moster RIP -09 "I love you" och alla som kämpade med cancer och förlorade. Detta var min bild till: "Think Pink IV Contest" på DA år 2009 under kategorin Photomanipulation. Mina "stock" bilder kommer under "Stocks" senare. Hår och detaljer är målade av mig i Photoshop CS4 men som hjälp använder jag olika penslar, plus att jag använder min ritplatta Wacom Bamboo.

Inspiration:

EVANESCENCE -
My Immortal
http://www.youtube.com/watch?v=idd_92ajjwY

"Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase


When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me"

Hoppas ni gillar den
Tack!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0