Waiting for you


Uppdatering! Vann inte men..men helt underbart att jag fick en hedervärdig plats:D efter 3:e platsen med "Waiting for you" i tävlingen "Grimm Fairytales" på Devianart♥ Se vilka som vann här: http://castock.deviantart.com/journal/ Jag har utvecklat min teknik, blir bättre och bättre iallafall:)

Min senaste fotomanipulation har tema "Grimm Fairy tale" Denna tävlingen fokuserar på 10 av de mest kända sagorna av bröderna Grimm och uppgiften är att kombinera två eller flera av berättelserna i listan nedan för att göra ett fantastiskt konstverk föreställande en unik ny Grimms saga.

Jag tog Rapunzel, Skönheten och odjuret, Askungen och lite av Törnrosa för vinstockar.


"Min berättelse börjar att Rapunzel har kidnappats av den onda drottningen Askungen. Och hon är nu inlåst i odjurets torn. Vilddjuret bor i slottet i bergen med Askungen, som har blivit äldre och mer ond. på grund av glas skon som är förtrollad inne i glaskulan i tornet med Rapunzel. Askungen tar Rapunzels hår för att överleva ....."

Så här såg den ut först:


Dom berömda sagorna:
Rödluvan
Historien om de tre björnarna
Askungen
Skönheten och
odjuret
Stadsmusikanterna från Bremen
Snövit och de 7 dvärgarna)
Törnrosa
Hans och Greta
Rapunzel
The Frog Prince



Hoppas ni gillar den!
Tack!:)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0