Halloween

Dagarna går fort! snart är oktober slut och hösten/vintern är här. Mörkt och rugigt men alltid denna tiden på året är det Halloween, något skrämmande händer i Photoshop;) Jag gör min Halloween bild till olika tävlingar till Deviantart och dom slutar 31 oktober, 1 och 2 november.

Samtidigt har jag haft lite olika projekt i Photoshop och utanför Photoshop just nu;) som en fan made video i Vegas Movie Studio:) Så Photoshop vilar. Till en av Sverige´s stora genombrott inom musik, Eric Saade som kom trea i Eurovision Song Contest 2011. På lördag fyller han 21 år och jag lägger upp både videon och bilden då som inte var planerad men jag hade den i huvudet, så den fick sticka in innan min Halloween bild. Om ni vill se bilden innan lördag titta in min Fanpage på Facebook "Gilla" känna sidan, så ser ni vad jag gör uppdaterar hela tiden där.

Jag älskar det jag gör och grafisk design, mitt dröm jobb finns på en reklam -webb byrå. Får verkligen inte sitta hemma länge måste ut på ett företag. Och är kreativ tjej som söker nya utmaningar och vill att någon ska upptäcka mig. Vill så gärna ut på ett företag, behöver ett jobb eller praktikplats...tack!

Pågående arbete i Photoshop: Halloween. Min bästis skrev till mig att jag skulle kanske använda lite olika gravstenar....men jag vill ha min stora grav i mitten.
Lite brainstorm för Halloween bild, kan ändras!
Skog
Gravar
Dimma
Ljus skimmer
Kråka
Måne
Pumpa
Svart katt
Jordmassor
Svarta bruden eller häxa
Svart häst
Löv faller


När jag arbetade med den, kom det fram lite idéer från tv serien The Vampire Diaries. Min systerdotter var här och sa när hon såg bilden att det var där hon (Elena Gilbert) träffade han (Stefan Salvatore) med dimman och kråkan som kom flygande i säsong 1. Så fortsätter nog på det spåret, det kommer förmodligen vara lite Vampire Diaries inspirerad bild;)


På bilden under syns den stora gravstenen.

Men lite lycklig! Har sålt tre bilder från min deviantART Shop: D de inte kostar så mycket. Jag måste titta på mina bilder, lite större storlek kanske ...

Men har ändrat storlek på min bild för "Rosa bandet"

Min Kalender 2012 ligger också där!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0