Mystic

Happy Halloween! Min nya fotomanipulation "Mystic" med mitt nya copyright märke. Har haft en underbar helg men nu börjar en ny vecka med nya utmaningar!

Till slut blev jag mycket nöjd med den, fick direkt kommentarer på den på http://www.deviantart.com/ och man kan lägga till den som favorit om man är medlem där. Så fick direkt favs på den också!
Är med i fyra Halloween tävlingar på Deviantart, kolla gärna på "Mystic" på DA också. Följ mig på min Fanpage på Facebook, uppdaterar mera där. Stort tack till alla stock bilder!



Cirka 5-6 dagar har jag jobbat i Photoshop med denna skönhet, med blåa toner. Arbetat mycket med ljuset och skugga. Älskar alla lagerstilar man kan sätta på bilden, och ändra med färgbalans. Min egen text som jag har satt på den stora gravstenen med en kopia teknik med urklippsmask. Använder mycket nyans/mättnad också med nivå/kurvor hur ljus mörk ska den vara.





Lena säger:

Den är så otroligt vacker den bilden. Den har du lyckats superbra med :D

 2011-11-10     14:57:35     http://lcfoto.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0