Official calendar 2012

I´m happy!!!:D Min kalender 2012 är klar!;) ska bara beställas nu...
Har samlat mina 12 bästa bilder i helt underbar kalender för 2012. Har suttit och fixat i både Photoshop och på Deviantart för att få ihop denna preview till kalendern, det tog sin lilla tid. På Deviantart kan man beställa den nu i Print shopen,  vet inte om man måste vara medlem för att köpa, men det är gratis att bli medlem. Och det blev min lilla rödluva som fick Mars månaden;) Och jag är så nöjd med den och alla bilder:D Men kommer ta ett tag innan den kommer i postlådan:p

T.DesignStudio Calendar 2012

Jan: Frozen memories
Feb: The dark hunt
Mars: Beautiful metamorphosis
April: The Sprit of AnnaGiulia
Maj: Waiting for you
Juni: The golden tree
Juli: Selene - masquerade
Aug: Lost between two worlds
Sep: Wings of steel
Okt: Immortal
Nov: The tree of lost souls
Dec: Winter Angel
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0