Think Pink

Några idéer för rosa bandet och rosa oktober i ny Photoshop bild
Tjej på is/vatten/ hand från vattnet som sträcker sig
synlig hjärta
Kroppen? ömtålig / ledsen
vingar
svanar
Blod, hudsprickor
En annan reflektion i vattnet
rosa bandet
Rinnande tårar svart?

Varje år har Deviantart en tävling att man bidrar till Rosa bandet där alla formar av konst får vara med i. Den heter "Think Pink" men bara för jag vill vara med detta året har den inte kommit upp på Deviantart än...
Within Temptation - All I Need
Älskar texten<3 denna känslosamma låt spelades från mina högtalare samtidigt som jag var i Photoshop och texten kom in i bilden. Så inspiration till min "Think Pink" bild.
"I'm dying to catch my breath
oh why don't i ever learn 
I've lost all my trust that i'm sure we try to
Turn it around

Can you still see the heart of me
all my agony fades away
when you hold me in your embrace

Don't turn me down
for all i need
make my heart a better place
give me something I can believe
Don't turn me down
you're far from the door now
don't let it close"

Mitt bidrag till "Think Pink" Rosa bandet/Rosa Oktober 2009
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?


RSS 2.0